Zoeken Vraag het forum

Penis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo ik ben 15 jaar in november word ik 16. Ik heb sinds een maand een stuk zwaardere stem en al een tijd schaamhaar en nu wen beetje gezichtshaar, maar mijn penis is volgens mij veel te klein, rond de 9cm stijf. Ik ben 1,63 cm lang en 43 kilo zwaar kortom dus klein en licht misschien heeft dat er mee te maken

Maar iemand die weet of mijn penis nog gaat groeien want ik begin er wel over te stressen

Groeten,
    Anoniem

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je penis kan nog tot je 21ste groeien.

Je kunt natuurlijk ook eens naar de huisarts gaan. Die kan met bloedonderzoek kijken of er iets met je hormonen niet goed gaat.

Reageren
    Anoniem

Hey Tandor ik ben degene van de vraag, volgens mij is met me hormonen niks mis want begin nu beetje met me groeispurt. Maar het is moeilijk om tegen me ouders over te beginnen, ik zelf ben er wel erg onzeker door want vooral op deze leeftijd met meiden en alles als ne snapt wat ik bedoel

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je gewoon eens even afwachten. Hij zal beslist nog wel gaan groeien.

Reageren
Reageer op: Penis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.