Hoi hoi
Ik heb een dochter van 9 en laatste tijd zie ik steeds vaker wittige vlekken in haar onderbroekjes .
Ik vind het voor mn gevoel vrij vroeg nog of zijn er hier moeders met dezelfde ervaring die zegge van nee het kan hoor bij de ene kind begint het zus bij de ander zo .
Het stinkt niet dus dat is wel okee
Ik zal een foto erbij uploaden .
Persoonlijk zou ik de huisarts even om advies vragen.
Niet stinken hoeft niet perse okee te zijn.
Ik heb een dochtertje van 9 en zie soms deze vlekjes ook van afscheiding dat had ze een paar maanden terug niet.
Soms op lichter ondergoed zag je restjes urine opgedroogd , maar sinds kort ook witte vlekjes.
Ik heb het idee dat de pubertijd bij jongeren steeds eerder begint.
En anders even de huisarts raadplegen bedoel ik ben ook maar een leek
Hoi hallo
Ik heb een dochtertje die is 10 maar bij haar zie je niks nog maar ze heeft al wel wat schaamhaar en begint bultjes te krijgen echt ieder kind is anders en ontwikkeld zich op hun eigen tijd en manier .
Ik zou me geen zorgen maken bedoel de natuur doet zn ding laten we maar zeggen.
Mijn dochter is 9 zie ook al sporen van afscheiding .
Zie ook al lichte vormen van haargroei bij haar vagina dusja het kan al en denk dat je hiervoor niet naar de dokter hoeft hoor .
Kids beginnen al vroeger met puberen het veranderd gewoon dat zie je aan kids zelf ook
Ik heb ook een dochter van net 9 maar ik zat dit net te lezen en herken dit ook bij mn dochter haar onderbroekjes en kan je vertellen denk dat het gewoon normaal is dan . Ik zal wat foto's toevoegen kan je het zien .
Mijn dochter heb het ook al ze is ook 9 en ik bedenk me toen ik 12 ofzo was kreeg ik dat pas dacht ik zover ik me kan herinneren dan he .
Zag vanmorgen een onderbroek en ben gelijk gaan kijken en vind er 1 waar ik sporen zag van afscheiding.
Stuur een foto mee dus ik denk dat het vaker voorkomt en vroeger miss begint .
Mijn dochter is nu 11 maar op haar 9de zag ik ook al vlekjes in gaaf onderbroek met afscheiding dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor .
Kids zijn tegenwoordig miss wat sneller ofzo maar tis nu eenmaal zo niks aan te doen
Hallo daar
Mijn kind is 9 heeft het ook al hoor de laatste tijd en denk gewoon dat het al zo hoort
Ik kan me niet herinneren dat ik zo vroeg was al ik denk op mn 11de zoiets maar niet op mn 9de
Ik zag het toevallig vanmorgen en las joh topic en dacht nog is kijken in de wasmand maar hoort gewoon zo al