Zoeken Vraag het forum

Jongen van 10 1/2 heeft een orgasme met?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Willem

Mijn zoon van bijna 11 jaar masturbeert ongeveer een paar maandjes. Hij doet het vanwege het fijne gevoel en op het einde ervaart ie het lekkerst een hoogtepunt. Zoals hij het omschrijft denk ik aan een ‘droog orgasme’

Nu had hij wat hij voorheen niet had na het masturberen al wat helder slijm uit de penis. Is dit voorvocht of zaadvloeistof zonder sperma? Hij vroeg aan mij wat het was.. (Ik heb het slijm zelf op zijn buik zien liggen)

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

dat is voorvocht

Reageren
    Willem

Zo zo een uroloog op het forum wat leuk!

Ik weet wat voorvocht is..als ik met mijn vriendin ligt te zoenen in bed naakt komt er ook voorvocht vrij . Maar dit is in verhouding meer net als een ejaculatie bij mijn zoon.

Bij mijn zoon komt het uit de penis een beetje slijmerige water op zijn hoogtepunt. Ik schat 1-2 milliliter of een theelepel .

Het is echt meer dan een paar druppels voorvocht en het komt in golfjes eruit tijden zijn orgasme.

Dus u kunt gelijk hebben!

Reageren
Reageer op: Jongen van 10 1/2 heeft een orgasme met?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.