- Anoniem26 april 2018 om 23:37
hallo,
ik ebn een meisje van 14 en heb al 4 dagen last van enorme keelpijn. Ik eet en drink al 2 dagen niks meer. Mijn maag vraagt wel om eten maar ik kan niks eten omdat het teveel pijn doet. Ik heb gelrobeert via een rietje te eten en drinken maar dat lukt ook niet. Verder neem ik veel pijnstillers maar de pijn blijft. En ik wil niet snel naar een dokter gaan. Uberhaupt nu liever niet want als ik zeg dat ik niet eet moet ik waarschijnlijk sondevoeding en dat heb ik al eerder gehad maar dat was echt niet fijn. Iemand een idee wat dit kan zijn? En wat moet ik hiermee doen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 april 2018 om 23:39Je hebt waarschijnlijk een keelontsteking. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenAnoniem26 april 2018 om 23:41gaan we doen. Is er iets waardoor zij kunnen zorgen dat ik weer kan eten?
ReagerenJohn (moderator)
26 april 2018 om 23:44Pijnstillers nemen en koud drinken of waterijs eten
ReagerenAnoniem26 april 2018 om 23:51het lijkt wel alsof het helemaal dicht zit. Ik krijg het niet doorgeslikt. Koud drinken lukt niet eens. Ik heb een jaar geleden mijn keelamandelen laten verwijderen. Daarna deed het minder pijn en kon ik makkelijker een ijsje eten dan nu. Nu lukt niks de pijn is echt erg. En ik heb echt niet snel pijn.
Reageren