- julie17 augustus 2018 om 09:06
beste, ik heb sinds gisteren een keelamandelontsteking. heb van de dokter antibiotica gekregen en moet dafalgan nemen tegen de koorts en pijn.
dit is de eerste keer dat ik het heb. ik ben 21 jaar en een vrouw
ik had op internet gelezen dat dit de organen kan aantasten? ik ben nu zo bang dat dit gaat gebeuren of dat ik dood ga pfff..
ik kan nog steeds moeilijk slikken en slikken doet veel pijn7 reactiesReagerenjulie17 augustus 2018 om 10:13zo ziet het er uit. is dit amandelontsteking?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2018 om 11:14Je moet gewoon de kuur afmaken. Daar ga je beslist niet dood van
Reagerenjulie17 augustus 2018 om 11:19dat ga ik zeker doen!
maar ik las dat je er acuut reuma van kunt krijgen. en dat je er endocard klachten van kunt krijgen. is de kans zo groot?
ReagerenJohn (moderator)
17 augustus 2018 om 19:12Dat is inderdaad een ontsteking. Ga met die klachten naar de huisarts
Reagerenjulie17 augustus 2018 om 20:47ik denk dat u mij verkeerd begrepen heeft. ik heb gelezen dat je het ervan KUNT krijgen, niet dat ik het al heb
ReagerenSe7717 augustus 2018 om 21:42Ik zou het laten afknippen. Ben je er gelijk van af, antibiotica maakt je lichaam kwetsbaar voor ziektes op latere leeftijd, het verslapt je immuunsysteem, niet te vaak van deze troep nemen.
ReagerenJohn (moderator)
18 augustus 2018 om 20:20Er is een kans, maar die is zeer klein
Reageren