Zoeken Vraag het forum

Teruggroeiende amandelen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ik heb vorige week Donderdag mijn amandelen laten verwijderen (ben 15 jaar.) Maar nu ik in mijn keel kijk zie ik dat er aan de rechter kant nog een soort “lelletje/stukje” is, maar aan de linker kant is dat er niet. Betekent dit dat mijn amandel terug aan het groeien is? Zo ja kan ik hem dan overnieuw gaan verwijderen want ik heb best wel veel last van mijn amandelen gehad en was net juist blij dat ik er van af was! ;( p.s hier een foto van mijn dat stukje die ik bedoel.
    [attachment=5963]image_2016-10-15-3.jpeg[/attachment]

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga terug naar de KNO arts en laat ernaar kijken.

Reageren
    Djo

Beste,

Mijn amandelen zijn verwijderd op mijn 18e. Nu sinds een paar jaar is er een amandelrest aan de linkerkant. Maar aan de nadere kant zitten nu ook holletjes (ik vind het op een bloem lijken). Zijn dit ook resten of wat zijn dit?

Reageren
    Ami

Hooi Djo …weet je nou iets meer over.

Reageren
Reageer op: Teruggroeiende amandelen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.