Zoeken Vraag het forum

Al 4 jaar last van amandelen maar geen verwijsbrief krijgen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik heb toen ik 16 was een zware amandelontsteking gekregen, waardoor mijn amandelen groter zijn geworden dan wat hoort

Ik ben inmiddels 20 en merk nog steeds dat ik hier last van heb omdat ik zangeres ben en noten halen mij vaak gewoon niet meer lukt omdat het veel meer inspanning kost

Echter wilt mijn huisarts mij geen verwijsbrief geven naar de KNO-arts omdat ze niet geïnfecteerd zijn, alleen opgezwollen

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Word hier eigenlijk wel een beetje vermoeid van al dat gezeur na 4 jaar nog steeds

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzjng voor de KNO arts. Laat je niet met een kluitje in het riet sturen. Je hebt er al lang genoeg last van

Reageren
    Anoniem

Hey,

Ik herken dit probleem. Ik heb ook 3 jaar gesukkeld met mijn amandelen en volgens mijn autoritaire huisarts waren ze inderdaad niet ontstoken en moest ik er maar mee leren leven. Nou mooi niet dus! Ik ben 2 maanden geleden opnieuw naar de huisarts gegaan en heb hem min of meer gedwongen mij een verwijsbrief te geven. Dit heeft hij dan ook netjes gedaan en ik ben vandaag geopereerd! Ik ben er nu al blij mee, ondanks de pijn die ik ervaar. Kom voor jezelf op en maak je huisarts duidelijk dat dit jouw keuze is. Succes!

PC

Reageren
Reageer op: Al 4 jaar last van amandelen maar geen verwijsbrief krijgen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.