- Anoniem16 september 2016 om 10:28
Hallo allemaal,
Ik heb toen ik 16 was een zware amandelontsteking gekregen, waardoor mijn amandelen groter zijn geworden dan wat hoort
Ik ben inmiddels 20 en merk nog steeds dat ik hier last van heb omdat ik zangeres ben en noten halen mij vaak gewoon niet meer lukt omdat het veel meer inspanning kost
Echter wilt mijn huisarts mij geen verwijsbrief geven naar de KNO-arts omdat ze niet geïnfecteerd zijn, alleen opgezwollen
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? Word hier eigenlijk wel een beetje vermoeid van al dat gezeur na 4 jaar nog steeds
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 september 2016 om 14:51Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzjng voor de KNO arts. Laat je niet met een kluitje in het riet sturen. Je hebt er al lang genoeg last van
ReagerenAnoniem22 september 2016 om 13:13Hey,
Ik herken dit probleem. Ik heb ook 3 jaar gesukkeld met mijn amandelen en volgens mijn autoritaire huisarts waren ze inderdaad niet ontstoken en moest ik er maar mee leren leven. Nou mooi niet dus! Ik ben 2 maanden geleden opnieuw naar de huisarts gegaan en heb hem min of meer gedwongen mij een verwijsbrief te geven. Dit heeft hij dan ook netjes gedaan en ik ben vandaag geopereerd! Ik ben er nu al blij mee, ondanks de pijn die ik ervaar. Kom voor jezelf op en maak je huisarts duidelijk dat dit jouw keuze is. Succes!
PC
Reageren