- richard scholten10 september 2016 om 20:25
ik heb al een tijdje last van benauwdheid, snel dorst en de neus die vaak dicht zit, nu heb ik ook vaak een ruis in mijn oren en vaak rotzooi erin,
met de keel heb ik al een paar keer witte brokjes in zitten
kan dit iets met elkaar te doen zijn.
heeft iemand dit eerder meegemaakt en moet ik me zorgen maken (de keel)4 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 september 2016 om 22:28De witte brokjes zijn zgn amandelsteentjes en hsbben met de overige klachten niets te doen. Ga daarvoor eens naar de huisarts
ReagerenRichard scholten1 oktober 2016 om 22:49Nou ik ging met de keel naar dokter.keek er naar was idd een geel plekje te zien niets ernstigs gaat met een a 2 weken wel weg.
Reageren
Uigeluld nu hoest ik net een brok op ik dacht dat ik stikte liep rood aan kon het niet goed uitspugen het stukje leek me ongeveer 1cm en zie dat er nog 2 gele bultjes naast het lelletje in de keel zit nou ik weet het niet meerJohn (moderator)
2 oktober 2016 om 07:44Dat lijkt toch op een amandelsteen…
ReagerenRichard scholten11 oktober 2016 om 22:49Nou dokterkeek even zin niets ernstigs gaat vanzelf over stond vreemd te kijken geen uitleg bij zei niet tot ziens maar kreeg het idee dat ie me zo snel mogelijk kwijt wou.
Reageren
Nu heb ik gister zelf een stukje weg gepulkt maar weer zo’n brok van 1cm ik liep rood aan kon het niet goed uitspugen wat moet je dr mee