- Anoniem14 februari 2016 om 06:27
Ik ben vrijdag ben ik bij de huisarts geweest en die zij dat het virus vanzelf erg moet gaan.( dit is trouwens al sinds dinsdag) maar de pijn word niet minder. Mijn amandelen zijn ontstoken maar dat moet dan binnen een week wel weg gaan?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 februari 2016 om 11:41Het zou ook wel eens iets langer dan een week kunnen duren.
Reageren
Maar als je amandelen ontstoken zijn, lijkt het toch meer op een bacteriële infectie. Als de klachten halverwege de week niet minder zijn of als ze erger worden ga dan terug naar de huisarts.Anoniem14 februari 2016 om 13:12Nee, het is wel echt een virus. Het word als maar erger vooral prik of sinaasappel/ tomaat doet zeer. Het u nu als sinds dinsdag dat ik verga van de pijn. Op sommige momenten doet het opeens erg veel pijn aan mijn keel.
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2016 om 15:07Hoe wil je nou zo zeker weten dat het een virus is?
ReagerenAnoniem15 februari 2016 om 06:21Ik ben bij de huisarts geweest vrijdag. Maar hij zij dat het binnen een paar dag over moest zijn. Het doet nog steeds heel veel pijn aan mijn keel
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 10:27Het kijkt toch meer op een bacteriële infectie als je amandelen nog steeds ontstoken zijn. Ga dus terug naar de huisarts.
ReagerenAnoniem15 februari 2016 om 18:27Ik heb gebeld maar moet paracetamol slikken terwijl ik daar gevoelig voor ben.
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 18:34Je zou paracetamol zetpillen kunnen gebruiken. Dan heb je daar minder last van
ReagerenAnoniem17 februari 2016 om 17:49Ik ben ook duizelig aan het worden.
ReagerenAnoniem21 februari 2016 om 08:55Nou, het was gewoon de griep virus want ik lig nu met koorts op bed.
Reageren