- Anoniem13 november 2015 om 18:55
Hallo lieve mensen,
Gistermiddag ontstond er een plotseling pijn in mijn keel (strottenhoofd of adamsappel). Dit is het ergste tijdens het slikken en praten. Als ik in een bepaalde houding zit/lig, dan voel ik er ook een klikje bij, tijdens het slikken. Rechtop zitten doet dan nog het minste pijn.
Ik heb heel het internet al afgezocht en natuurlijk kom je alleen maar uit op kanker, maar op 18-jarige leeftijd, niet roken, weinig drinken, vegetariër, gezonde leefstijl etc lijkt me dit toch sterk.
Kan iemand zich hier aan relateren? Zojuist de huisarts al een mail gestuurd.
Ik moet zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is, want ik ben zangeres. Ik studeer muziek (hoofdvak zang) en zit aan het begin van mijn opkomende carrière.
Daarom maak ik me zoveel zorgen.Ik hoor graag van jullie!
Liefs
4 reactiesReagerenAnoniem13 november 2015 om 18:59Overigens: als ik er met mijn hand of vingers tegenaan druk, is de pijn al veel minder..
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2015 om 19:03Een opkomende keelontsteking of een probleempje met je stembanden.
Reageren
Maar zonder enig onderzoek is dat natuurlijk moeilijk te zeggen.Anoniem13 november 2015 om 19:05Ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen twee jaar terugkomende amandel/keelontsteking heb gehad.. Maar dat voelde erg anders aan. Of zou het er toch mee te maken hebben?
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2015 om 19:09Moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek zoals ik al schreef. Maar het zou kunnen.
Reageren