- Anoniem19 juli 2015 om 09:40
hallo ,
Ik ben een heel zware rookster. Bij feestjes rook ik het dubbel op. Nu ongeveer een maand geleden kreeg ik last van een verkoudheid, keelpijn , hoest en sinusitis . Volgens de huisarts gewoon een
Virale infectie en gewoon uitzweten . Nu 2 weken geleden een zwaar feestje achter de rug met veel alcohol en roken . Sindsdien heb ik constant last van een vage last en pijn in de keel. Niet de gewone keelpijn bij het slikken maar met uitstraling nr de oren en nek en hals pijn. Ook een constante druk op de keel. Nu heb ik gelijk elke normale reactie het internet afgezocht en natuurlijk de slechtste diagnoses tegen gekomen. 1 ding is zeker ik raak geen sigaret meer aan meer uit schrik dat het nu wel eens verkeerd kan uitdraaien. Ook altijd een lichte hoofdpijn . Ik ga morgen bij de dokter want ben er echt niet gerust in.1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 juli 2015 om 10:31Je had al een virusinfectie en bent daarna flink aan de haal geweest.
Reageren
[quote] Nu 2 weken geleden een zwaar feestje achter de rug met veel alcohol en roken [/quote] Dat is dan natuurlijk wel funest voor je afweersysteem. Dus niet zo raar dat je nog steeds last hebt van de virusinfectie. Je lichaam krijgt zo geen kans om dat virus op te ruimen.