- Anoniem19 mei 2015 om 21:45
Hallo, ik heb op vrijdag 15 mei een neusoperatie gedaan vanwege een scheef neusschot en iets dat weg moest bij de linkerbijholte. Het waren 2 operaties, eerst het neusschot recht zetten en daarna met die endoscopische machine me linkerbijholte schoongemaakt. De operatie deed geen pijn , en het werd onder narcose gedaan en ik kreeg die tampons , gisteren heb ik ze eruit gehaald dus ze bleven 3 dagen erin .het verwijderen van de tampons deed bij mij geen pijn en er kwam geen bloed uit. Nu heb ik 2 hechtingen nog van de operatie en ik vroeg me af dat ze niet gevaarlijk zijn want ik heb vrees. Ze zijden tegen mij dat de neus dicht kan gaan zitten en dat is ook gebeurd . Ze zijden begin na 3 dagen met zoutspoeling . Maar nu zit me neus potdicht na het verwijderen van de tampons en dus ben ik blij dat ik die zoutspoeling kan gaan doen . Maar mijn vraag is als ik die zoutspoeling doet, kunnen die hechtingen mee en in de ander neus gat komen ? En is dat niet gevaarlijk.? Kan die hechting in de holte blijven zitten ..?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 mei 2015 om 23:02Die hechtingen zitten verder niet in de weg en kunnen ook geen kwaad. Gewoon starten met spoelen.
Reageren