Zoeken Vraag het forum

Draaiduizeligheid, wanhopig, wie herkent mijn klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marilyn88

Van kinds af aan al oorproblemen en ook af en toe al last van duizeligheid.Twee keer een trommelvliessluiting gehad aan het linkeroor. Sinds de laatste keer voelt het oor “raar” verstopt gevoel, geluid komt keihard en schel binnen, en het kraakt als ik slik, ook constante ruis in het oor.

De afgelopen jaren veel last gehad van draaiduizeligheid, toen bijna een jaar geen last en nu is het weer volop terug.
    Vannacht ook weer, kon me niet omdraaien, bij elke minimale beweging begon alles te draaien, zweten, misselijk, gevoel van flauwvallen. Het trok weer een beetje weg daarna en toen heb ik nog even geslapen. Nu overdag de hele dag een zweverig gevoel en kan geen snelle bewegingen maken met mijn hoofd anders begint het weer te draaien.

Een paar weken terug weer naar de kno arts geweest en die houdt het op bppd,al heeft hij het nog niet vast kunnen leggen. Ik heb een jaar geleden een ct scan gehad van het evenwichtsorgaan en een evenwichtsonderzoek gehad. Uit beiden kwam niks bijzonders, toch houden de klachten aan. De kno weet niet meer wat hij moet doen ik word onderhand wanhopig van de situatie, de steeds terugkerende draaiduizeligheid en voor mijn gevoel niemand die kan helpen.
    Ik wilde vandaag naar de kno arts want hij had de laatste keer aangegeven dat ik meteen moest bellen als ik weer last had zodat hij hopelijk kon zien dat het ook daadwerkelijk om bppd gaat, maar helaas was hij niet aanwezig vandaag. Ik wil morgen sowieso gaan want ik wil echt duidelijk maken dat ik wil dat ernaar gekeken word!

Wie herkent deze klachten van draaiduizeligheid zonder bekende oorzaak?

Reageer op: Draaiduizeligheid, wanhopig, wie herkent mijn klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.