- Anoniem1 mei 2014 om 19:59
Janine.
Ha lieve mensen,
Ik ben vorige week 24 April 2014 geholpen aan mijn keelamandelen.
Voor de operatie dacht ik.. weetje.. k moet gewoon even door de zure appel heen bijten. Nu ik eenmaal geopereerd ben valt het me allemaal vies tegen!De eerste 2 dagen dat ik thuis was ging goed.. met de pijnstillers (Diclofenac en paracetamol) was de pijn goed te houden. Mijn mond was de eerste 2 dagen ook nog verdoofd.
Toen ik 1 dagen verder was (Maandag, 28 april), was de verdoving uitgewerkt. En komen er steeds meer blaasjes/blaren in mijn mond! En dat is echt zo pijnlijk !
Nu op het moment is het Donderdag, en heb ik nog steeds veel last van mn keel, vooral met slikken.. en veel slijm/speeksel. Ik ga er zelfs snachts uit om mijn mond te poetsen en met zout water te spoelen. ( wat goed werkt. Daarna val k weer in slaap. 🙂 )
Ook heb ik nog veel last van mijn blaren, er duiken er steeds meerdere op! Sinds vanavond heb ik ook last van oorpijn ! Echt ik ben blij als ik weer de oude ben! Ik ga over 7 weken trouwen, dus ik hoop dat ik dan wel goed en dubbel kan genieten! ZONDER PIJN.K wens mezelf nog veel beterschap maar ook anderen die dit nog gaan meemaken!
Het is niet leuk, en heel pijnlijk allemaal!
Hebben anderen ook last van blaren in de mond?Groetjes & sterkte.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 mei 2014 om 20:13