Zoeken Vraag het forum

verkouden ( zo lang) en dat hoesten! dochter van 10

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • visje123

Mijn dochtertje is 10 en heeft op haar 3e buisjes gekregen omdat ze altijd zo verkouden was.

Dit ging goed, maar uiteindelijk was ze weer zo veel verkouden. Dr buisjes bleken vorig jaar bij controle dus verdwenen maar als het niet veel problemen gaf was het ok. Toch weet ik niet meer holang het nu is, maar ze is alweer zo lang zo verkouden. Altijd een volle neus, steeds moeten snuiten. En nu sinds een paar WEKEN hoest ze zo vreselijk diep en rouw! ze woont bij dr vader, en komt zo nu en dan naar mij voor soms een dag, soms twee dagen, net wat zij wil.. maar meestal is dat in het weekend… anders had ik allang gegaan. Nu heb ik dr vader er voor de zoveelste keer op aangesproken en heb ik een afspraak gemaakt voor vanmiddag. Hij kan dus niet anders dan met haar gaan.. maar wat denken jullie.. zouden er opnieuw buisjes geplaatst moeten worden? Wat kan het nog meer zijn?
    Ze is de laatste 3 weken niet zo lekker, en n paar keer overgegeven, ik weet niet of er koorts bij komt, omdat vader zo makkelijk is.

2 reacties
    Reageren
    visje123

Ok bijholtes zitten dus dicht, twee soort neussprays, en n kuur voor twee weken? Ivm vocht in longen, zou komen door dat de verkoudheid niet doorzet? Ik was er niet bij, en Vader baalde van de kuur want als kind had ze ook al veel kuren gehad.. Maar ik weet dus niet wat vocht doet in de longen??

Reageren
    Tandor1

Vocht in de longen kan een longonsteking veroorzaken in het ongunstigste geval.
    De verkoudheid is niet zo vreemd. Er heerst inderdaad een vervelend virus dat niet goed doorzet en dus enkele weken voor ongemak kan zorgen.

Reageren
Reageer op: verkouden ( zo lang) en dat hoesten! dochter van 10
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.