Zoeken Vraag het forum

Verstopte neus en krakend oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Aagje

Altijd verstopte neus en krakend oor wanneer iemand (of ik zelf) hard praat/schreeuwt. Neusspray voorgeschreven gekregen van huisarts, maar beviel ook niet. Wil graag doorverwezen worden naar KNO arts, maar krijg dit niet voorelkkaar bij de huisarts. Je moet er maar mee leren leven zegt ze. Iemand avies voor mij?

3 reacties
    Reageren
    Pien

Heb je ooit al eens je oren laten uitspuiten?!

Reageren
    Bram

Het advies van de huisarts verbaast me wel. De KNO arts kan vaak goed werk verrichten bij neusverstopping. Vanzelfsprekend is de huisarts de aangewezen persoon om te behandelen, maar als dat niet goed werkt is een bezoek aan de KNO arts niet onredelijk. Toch nog maar eens vragen.

Reageren
    Anoniem

Hoi aagje, ik heb het zelfde als jou en ook mijn arts zegt hetzelfde. Soms is het maanden weg en dan in eens weer terug. Laatst zat ik in de kroeg en toen was het ineens weg k kon gewoon praten en muziek luisteren maar de volgende ochtend tada. Hoe is het nu met je?

Reageren
Reageer op: Verstopte neus en krakend oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.