- chellie30 juli 2013 om 08:03
hoi,
ik was een week verkouden en had veel last van vastzittend taai slijm. dat vastzittend slijm heb ik nog steeds wel last van. maar nu is mijn huig ineens lang en rood.. ik heb geen idee wat dat is.ben alleen smorgens verkouden nu (verstopte neus en niezen) ben ook benauwd en hoest nog steeds veel, door het slijm waarschijnlijk. maar voor de rest heb ik geen keelpijn ofzo. kan snachts amper slapen door de benauwdheid en die vervelende huig. slijmoplossers helpen ook niet echt. weet iemand wat dit kan zijn met me huig en wat er aan te doen is?4 reactiesReagerenkim30 juli 2013 om 08:29chellie30 juli 2013 om 08:41nee dat niet. had ik eerst wel door het vele hoesten maar dat waren me longen denk ik.
Reagerenchellie30 juli 2013 om 09:18heb ook een beetje moeite met veel praten en met eten trouwens, maar ik ben ook niet thuis tot donderdag dus kan ookniet naar mijn eigen huisarts. heel vervelend
ReagerenAnoniem4 oktober 2013 om 19:57Beetje lauw water daarin wat peper en zout oplossen en gorgelen en je zult versteld staan dat het resultaat heeft uit ervaring van vrienden van ons
Reageren