- V.19 mei 2013 om 22:03
Hey,
Ik ben al 11 dagen ziek. Ik heb een verkoudheid maar het zit echt op mijn keel. Nu kan ik met moeite diep ademhalen maar meestal adem ik in kleine happen nu. Anders kriebelt het en moet ik hoesten. Na de eerste dagen van mijn verkoudheid kreeg ik koorts en zware nekpijn en moest ik 2 dafalgans innemen. Alleen de keelpijn is vanaf dag 1 gebleven.
Slikken tijdens drinken en eten doet pijn. In de avond wordt dat ook erger en krijg ik het weer warm. Soms doet het pijn rond mijn hart maar ik denk dat dat door het hoesten komt.. (hopelijk is dit niet te erg??)
Nu neem ik niets van medicatie maar de examens komen eraan. Hoe genees ik het snelst van deze lastige verkoudheid?
Groetjes
7 reactiesReagerenV.20 mei 2013 om 13:47Het wordt erger die pijn in mijn keel.. zelfs hoesten doet nu veel pijn.. Kan iemand mij helpen aub?
groetjes
ReagerenEmma20 mei 2013 om 14:05Hai, zijn je lymfeklieren ook dik en heb je koorts? Ga dan even naar de huisarts. Je hebt waarschijnlijk een angina. De huisarts kan daarvoor antibiotica voorschrijven zodat je snel beter bent voor je examens. Ik weet dat de huisartsen in Nederland niet meteen antibiotica voorschrijven, dus zeg erbij dat je examens voor de deur staan dus dat je het niet kunt veroorloven om langer ziek te zijn. Drink thee met honing en neem eventueel strepsils met lidocaïne.
Beterschap en succes met je examens!
ReagerenV.20 mei 2013 om 17:16Hey,
Bedankt voor je reactie maar ik heb geen koorts en ik heb geen dikke lymfeklieren..
Ik heb nog eens een dafalgan genomen en de pijn is nu weer geminderd..Ik hou je op de hoogte.. Hopelijk gaat het vanzelf over..
ReagerenTara20 mei 2013 om 17:27Dropwater drinken helpt. Lepel honing. Strepsils.
ReagerenV.21 mei 2013 om 20:12Bedankt..
De keelpijn is al minder maar ik kan me wel doodhoesten.. Ik voel alles kapot gaan als ik hoest.. Soms denk ik dat ik moet overgeven. Ik voel me eigelijk buiten deze dingen beter..
groetjes
ReagerenWiske22 mei 2013 om 18:21Hé, hoe gaat het nu met je?
ReagerenAnoniem11 februari 2015 om 19:25gewoon [email protected]
Reageren