- leonie24 januari 2013 om 11:08
Deze week ben ik verkouden geworden, afgelopen maandag en is nu zo goed als bijna over. Maar sinds maandag heb ik ook last van een soort kriebelhoest. Ik weet dat dit komt door mij verkoudheid en heb het nog niet zo heel lang, het irriteert mij ook niet echt, maar ik merk wel dat als het ergens warm is er meer last van heb. Slaap altijd met raam open en als ik buiten ben valt het eigenlijk wel mee. Maar zodra ik wil gaan slapn slaat ht weer toe en heb ik enorme hoestbuien, en ook als ik bijna in slaap val wordt ik er wakkr door, verder slaap ik wel prima. Drink overdag alleen maar water en thee met honing,
Maar wat ik me af vroeg is wat kan ik hier tegen doen? Zijn er nog bepaalde dingen hiervoor zoals siroop of tabletten ofz? En hoe lang kan het duren voordat deze kriebelhoest stopt!? zal vanzelf toch wel een keer mnder moeten gaan worden
1 reactieReagerenNina24 januari 2013 om 11:22Je kunt aan de apotheker een hoestprikkeldempend middel vragen, iets met codeïne. Darolan bijvoorbeeld heeft capsules die 8 uur werken waardoor je in ieder geval in slaap kan komen en goed kunt doorslapen. Lees wel altijd zelf ook de bijsluiter!
Groetjes
Reageren