- Aanhoudende angina19 november 2012 om 07:36
Hallo,
Ik ben 22 jaar. Ik heb al een week last van aanhoudende angina. Ik vermoedde in het begin dat het een griepje of een virusje was, omdat ik nog geen symptomen van angina had. Ik werd vorige week vrij spontaan en duidelijk ziek. Ik rook 7 jaar vast en was de laatste 3 weken aan het minderen. Toen ik vorige week een sigaret op stak voelde ik direct een omslag. Het voelde als een aanslag op mijn keel en de twee dagen erna lag ik met verhoging op bed en sindsdien heb ik angina.
Mijn keel was tot voor kort aardig wit uitgeslagen vanaf mijn neus-keelholte tot zo diep ik mijn strot in kon kijken. Het doet erg zeer, waardoor ik niet meer kan slapen. Elke keer als ik probeer te slapen word ik na een 10 minuten wakker van verergerde keelpijn wat ik alleen weer met liters thee een beetje weg krijg, ik heb inmiddels een slaaptekort en ben erg moe. Ik ben ook snotverkouden, hoofdpijn e.d. maar ik heb geen last van de longen/maag. Alleen als ik hoest voelt mijn maag krampachtig aan.
Dingen die ik heb gebruik:
-Cat’s Claw (hier trek ik thee van)
-Voedingsupplementen (vitaminen/mineralen)
-Manuka Honing UMF 25 (3 theelepels/dag)
-Fluimucil (1 dopje/dag)
-Water met keukenzout gorgelenInmiddels lijkt mijn keel niet meer wit, maar erg rood. Ook als ik mijn neus snuit komt er af en toe bloed mee. Ik begin me nu toch aardig zorgen te maken. Moet ik hiermee naar de huisarts? [img size=749]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/angina.jpg[/img]