Zoeken Vraag het forum

zware pijn aan neus en hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fred

Hoi,

Sinds een jaar of 3 heb ik last van hoofdpijn, dit heeft langzaam plaats gemaakt voor een pijnlijke neus in combinatie met hoofdpijn, vooral het rechter gedeelte ook rond wenkbrauw

Pijnen komen heel willekeurig, maar zijn wel hevig, ook is de neus zeer gevoelig bij aanraken

Ik heb dit vroeger ook gehad en daarna een aantal jaren geen last

Ben in behandeling bij de neuroloog (hoofd pijnkliniek) , maar kom niet tot gunstig resultaat, bezoek bij KNO arst leverde ook niet iets bepaald op.

Herkent iemand deze klacht en mischien een tip?gezien de pijn zou ik hier zeer erkentelijk voor zijn.

groet,
    Fred

9 reacties
    Reageren
    Lauriane

Hallo Fred, probeer eens acupunctuur. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren
    Fred

Hoi ,

bedankt voor antwoordt, heb jezelf hier ervaring mee?

Reageren
    Lauriane

Hai Fred, persoonlijk niet nee, maar ik ken iemand die van haar pijn is afgekomen door acupunctuur. Aangezien je schrijft dat je geen bevredigende resultaten boekt bij de artsen, zou je het dus kunnen proberen. Ik hoop dat het je helpt.

Groetjes

Reageren
    Fred

Bedankt,

Wacht de MRI nog af (druk) en klopt het is dan altijd te proberen

Reageren
    Joleen

Houd je ons op de hoogte?

Reageren
    Probeerd. Niets helpt…moedeloos van.

Jaaa , ik berken de klacht en heb ook al heel veel g

Reageren
    Silvi

Beste Fred. Ik heb hetzelfde. Veel hoofdpijn sinds bijna een jaar. Daarna pijn in neusbrug. Soms duizelig erbij en een enkele keer een bloedneus. Alles is al onderzocht. Weet het echt niet meer. Je bent de eerste die ik hoor, die dezelfde klachten heeft… Gr. [email protected]

Reageren
    mavanderkooij78@gmail

dag Fred en Silvi,

ik heb exact het zelfde nu ruim een jaar. Hebben jullie er inmiddels al wat op gevonden ?

groetjes Marianne

Reageren
Reageer op: zware pijn aan neus en hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.