Zoeken Vraag het forum

Pijnlijk bobbeltje op mijn neus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ray

Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren ineens een rare bobbel op mijn neus. Het zit aan de rechter kant, en is ongeveer zo groot als een puist. Over het algemeen niet veel last van (alleen een trekkerig gevoel). Pas als ik er op druk doet het pijn. Geen schreeuwende pijn, maar gewoon zeurderig. Het lijkt erg veel op een puist die niet doorkomt. Het zit naar mijn weten ook niet aan de binnenkant van mijn neus. Het zit echt vooraan tussen de overgang van de neusvleugel naar de bovenkant/voorkant van de neus. Vanuit de binnenkant doet het geen pijn, dus ik vermoed niet dat het een ontstoken haartje is.

Maak me wel een beetje zorgen, want het word steeds pijnlijker als ik erop druk. Ook lijkt de zwelling toe te nemen, nu is het nog geen knikker, maar meer een puist, nu is verder bar weinig te zien, geen roodheid (van een puistje ofzo), mijn huid is hier net als de rest van mijn neus.

Zou dit toch een puistje kunnen zijn? Zo ja, hoe kom ik er zo snel mogelijk vanaf, want het is best irritant.

Als het geen puistje is, wat zou het verder kunnen zijn?

Bij voorbaat dank!

Groeten,

Ray

3 reacties
    Reageren
    Olga

Hallo Ray, ik ben geen dokter maar je zou een beetje trekzalf kunnen smeren. Je zegt dat het wel pijn doet als je er op drukt, dus er zal wel een ontstekinkje zitten. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren
    Renske

Hai, ben je niet gestoken door een insect? Kan ook een pijnlijke zwelling veroorzaken.

Renske

Reageren
    Anoniem

Heb je nog steeds last van dit bobbeltje, ik heb het nl ook, doet pijn als ik er op druk. Ben benieuwd naar je reactie.

Reageren
Reageer op: Pijnlijk bobbeltje op mijn neus

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.