Zoeken Vraag het forum

Voel een gek soort steeltje in m’n keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thijs

Hallo,

IK heb al een tijdje last van vreemd gevoel de linkerkant van m’n borstkas. Soms denk ik dat het m’n hart is, soms een spier in m’n schouder. Kan het niet plaatsen, maar er blijft een licht drukkend gevoel in die regio. Zeker ’s nachts levert dit paniekaanvallen op met hartkloppingen, duizeligheid en dat soort dingen

Mijn huisarts heeft naar m’n hart geluisterd en met me gesproken en denkt niet dat het m’n hart is. Om te kijken of het misschien een spier was, heb ik verschillende bewegingen/oefeningen gemaakt/gedaan, ook hier kwam geen pijn naar voren.

Nou voelt het de laatste tijd steeds meer alsof ik een soort brok in mijn keel heb. Dit gevoel zit linksonder in mijn keel.

Vandaag stak ik eigenlijk een beetje nieuwsgierig mijn vinger in mijn keel en daar kwam mijn schrik! Ik voel wat dieper in mijn keel een soort dun (plat) steeltje!!! Als een soort spriet die naar boven komt. Het is bewegelijk en doet geen pijn, maar lijkt me zeker niet iets dat er hoort, zit ook niet in het midden. Zou dus heel goed door oorzaak van al mijn klachten kunnen zijn.

Nu ben ik uiteraard doodsbang dat er iets goed mis is! Iemand die meer weet?

7 reacties
    Reageren
    monique

Is het niet gewoon je huig?

Reageren
    Bram

Hallo Thijs, weet je inmiddels al wat er in je keel zit?

Reageren
    paul-g

Ik zou toch voorzichtig zijn en nogeens de huisarts bezoeken 🙂 Als hij niets kan vinden dan laat je je door verwijzen.

Reageren
    Keezie2

Heb in een paniek aanval ook een keer achterin mijn keel gevoeld en kwam precies hetzelfde tegen , dacht echt dat de helft van de tong eraf lag helemaal achterin. Bij mij was het gewoon mijn strotklepje.

Reageren
    Isha

Mijn vraag is of het normaal is dat je u strotklepje voelt zitten en het verchuift ook steeds van kant van mij heb de dokter laten kijken zij zegt dat ze niets ziet em dat het mijn amandelen zijn maar moet ik haar dan geloven of niet?

Reageren
    Suus

@Isha

Je bent bij de dokter geweest, die heeft in je keel gekeken en nu vraag je op een forum waar en geen dokters zijn én niemand in je keel kan kijken of je dokter gelijk heeft?
    Vind je dat zelf erg logisch?

Reageren
    John (moderator)

Het is de dokter. Die heeft 9 jaar gestudeerd om dat te kunnen beoordelen… Dus ja je moet de dokter geloven

Reageren
Reageer op: Voel een gek soort steeltje in m’n keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.