- Thijs13 mei 2012 om 21:59
Hallo,
IK heb al een tijdje last van vreemd gevoel de linkerkant van m’n borstkas. Soms denk ik dat het m’n hart is, soms een spier in m’n schouder. Kan het niet plaatsen, maar er blijft een licht drukkend gevoel in die regio. Zeker ’s nachts levert dit paniekaanvallen op met hartkloppingen, duizeligheid en dat soort dingen
Mijn huisarts heeft naar m’n hart geluisterd en met me gesproken en denkt niet dat het m’n hart is. Om te kijken of het misschien een spier was, heb ik verschillende bewegingen/oefeningen gemaakt/gedaan, ook hier kwam geen pijn naar voren.
Nou voelt het de laatste tijd steeds meer alsof ik een soort brok in mijn keel heb. Dit gevoel zit linksonder in mijn keel.
Vandaag stak ik eigenlijk een beetje nieuwsgierig mijn vinger in mijn keel en daar kwam mijn schrik! Ik voel wat dieper in mijn keel een soort dun (plat) steeltje!!! Als een soort spriet die naar boven komt. Het is bewegelijk en doet geen pijn, maar lijkt me zeker niet iets dat er hoort, zit ook niet in het midden. Zou dus heel goed door oorzaak van al mijn klachten kunnen zijn.
Nu ben ik uiteraard doodsbang dat er iets goed mis is! Iemand die meer weet?
7 reactiesReagerenmonique14 mei 2012 om 08:11Is het niet gewoon je huig?
ReagerenBram17 mei 2012 om 12:23Hallo Thijs, weet je inmiddels al wat er in je keel zit?
Reagerenpaul-g18 mei 2012 om 09:12Ik zou toch voorzichtig zijn en nogeens de huisarts bezoeken 🙂 Als hij niets kan vinden dan laat je je door verwijzen.
ReagerenKeezie219 mei 2012 om 17:44Heb in een paniek aanval ook een keer achterin mijn keel gevoeld en kwam precies hetzelfde tegen , dacht echt dat de helft van de tong eraf lag helemaal achterin. Bij mij was het gewoon mijn strotklepje.
ReagerenIsha18 januari 2024 om 19:06Mijn vraag is of het normaal is dat je u strotklepje voelt zitten en het verchuift ook steeds van kant van mij heb de dokter laten kijken zij zegt dat ze niets ziet em dat het mijn amandelen zijn maar moet ik haar dan geloven of niet?
ReagerenSuus18 januari 2024 om 19:27@Isha
Je bent bij de dokter geweest, die heeft in je keel gekeken en nu vraag je op een forum waar en geen dokters zijn én niemand in je keel kan kijken of je dokter gelijk heeft?
Reageren
Vind je dat zelf erg logisch?John (moderator)
18 januari 2024 om 19:36Het is de dokter. Die heeft 9 jaar gestudeerd om dat te kunnen beoordelen… Dus ja je moet de dokter geloven
Reageren