Zoeken Vraag het forum

Brok in keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • K3vln

Hallo,

Ik heb al meer dan een maand last van een brok in me keel die af en toe verdwijnd en van plaats wisseld. Soms voel ik hem zelfs in m’n mond of boven m’n zachte gehemelte onder de neus. Dit vindt ik echt heel irritant. Soms lijkt het op slijm maar ook soms op een brok. De dokter zegt dat het niks is maar ik ben een maand geleden bij hem geweest en hij zei toen dat er niks was. Er is ook al bloedonderzoek geweest omdat ik wat andere klachten had en ik had Vitamine D3 tekort. Ik weet niet of dit ermee te maken heeft. Ik heb ook soms pijn in m’n oor. Maar het is nu heel koud buiten dus ik denk dat het daardoor komt.

Ik ben zelfs in staat geweest om m’n vinger helemaal in m’n keel te duwen om te voelen of er iets zat maar ik kan helemaal niks gekst voelen. Ook boven in m’n keel niks of in m’n mond. Het is alleen z’n rot gevoel.

Wat kan ik hieraan doen??

Groetjes Kevin 🙂

4 reacties
    Reageren
    K3vln

De dokter zegt trouwens dat ik ook Hypogront ben en ik heb een hele lange periode veel stress en angst gehad. Kan dit erdoor komen misschien.

Als ik op de KNO site kijk dan moet het gevoel bij het strottenhoofd komen. Dus daarom vindt ik het raar dat ik het vaak bij m’n huig, zachte gehemelte en achter in m’n mond voel. En soms achter de tong en weer bij m’n strottenhoofd.

Weet iemand wat dit kan zijn.

EN NIET OVER KANKER BEGINNEN WANT DAAR BEN IK DOODSBANG VOOR!!!

Reageren
    Bert

Hallo, kan het zijn dat het gewoon slijm uit je neus is dat achter in je keel is opgehoopt? Rook je misschien?

Bert

Reageren
    K3vln

Nee. Ik rook niet.

Reageren
    K3vln

Het is soms wel eens helemaal weg. Ik heb ook totaal geen slikproblemen. Ik heb wel soms oorpijn maar dat kan komen door het koude weer. Dus ik denk dat het niets ergs kan zijn. Maar ik vindt het wel raar. Ook omdat ik een harde bewegbare opgezette klier heb al langer dan een maand maar de dokter heeft daaraan gevoeld en zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

Het is sowieso raar dat ik na een stress periode iets ergs zal krijgen waar ik bang voor ben terwijl ik daarvoor altijd klachtjes negeerde. Misschien let ik er te veel op.

Herkent iemand het dat als je er teveel op gaat letten dat je dan ook echt iets gaat voelen terwijl er niks zit??

Reageren
Reageer op: Brok in keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.