- Mc16 april 2017 om 22:28
Hallo, Ik voel met slikken dat er iets in mijn keel zit, Het is echt alleen met slikken met eten en drinken voel ik juist helemaal niets wat ik raar vind, Als ik met me vinger achter in me keel ga voel ik ook wat zitten, Het voelt heel zacht aan, Weet iemand wat dit is?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 april 2017 om 00:16Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reagerenmc17 april 2017 om 10:50ik ben al bij de kno arts geweest, Die kon niks zien met het slangetje, als ik slik voelt het alsof ik ergens op slik, En als ik met me vinger in me keel ga voel een soort van zacht kussentje zitten
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2017 om 11:05Het zal in ieder geval onderdeel van je keel zijn anders had de KNO-arts dat wel gezien.
Stress en spanningen kunnen dit soort klachten ook veroorzaken
Reagerenmc17 april 2017 om 13:35ja ben best wel bang dat ik wat heb, zit ook constant in me keel te voelen, maarja elke keer met slikken voel ik het ben bang dat het groeit en ik dalijk helemaal niet meer kan slikken of kan ademen, 2 mei ga ik weer terug naar de kno arts
ReagerenJohn (moderator)
17 april 2017 om 13:38Dan had de KNO-arts dat beslist wel gezien. Je moet in ieder geval wel stoppen met daar constant aan zitten te voelen. Daar gaat het beslist niet beter van worden.
Reageren