- piet16 september 2010 om 21:39
hallo wie kan mij helpen,
ik heb sinds gester pijn bij het keel,
aleen tijdens eten, na wat water of eten slikken, dan doet het steken bij mijn keel,
wie heeft het ook zoon. klachten,
laat mjj aub meer info krijgen,
ik hoor graag julie info wat ik kan doen
groetjes4 reactiesReagerenbrenda A16 september 2010 om 23:34tja, dit is dus keelpijn, gaat vanzelf wel weer over, keel vochtig houden door drinken, op dropje zuigen, zout water gorgelen.
Reageren
misschien word je verkouden? zal na een weekje wel over zijn,
als het erger wordt, met koorts en helemaal niet kunnen slikken, dan kun je na een paar dagen naar de huisarts gaan.
beterschap BrendaAnoniem18 september 2010 om 10:41Keelpijn komt veel voor in deze tijd van het jaar als de |R in de maand zit. Keelpijn wordt meestal veroorzaakt door een virus, en daarom gaat het meestal ook vanzelf weer over.
ReagerenKoen18 september 2010 om 11:05Als het pas een dagje duurt, is het niet nodig om je zorgen te maken, denk ik. Een beetje keelpijn gaat vanzelf wel weer over met een dag of zeven en vaak zelfs eerder, soms wat later. Vervelend maar verder onschuldig.
ReagerenLieke24 september 2010 om 20:04Zouden dit geen reflux-klachten kunnen zijn. Gewoon wat maagzuur dat een beetje de slokdarm instroomt dus?
Reageren