Zoeken Vraag het forum

Ontstoken/drukkend gevoel oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jason

Een aantal jaar geleden heb ik mijn verstandskiezen laten trekken. Aan de rechter kant ging dit niet zonder slag of stoot en iets er iets “fout” geschoten.

Een koortsachtig en ontstoken gevoel was het resultaat. Na de eerste weken ibuprofen was het probleem nog steeds daar. Ik ben bij de KNO arts geweest voor mijn oren, bij de kaakchirurg, bij de neuroloog en ben een aantal keer bij de kaak fysio geweest. Alle vakgebieden konden niks vinden.

De pijn wordt er met de jaren (7 jaar geleden) niet beter op en ik ben inmiddels wel een beetje ten einde raad. Nu heb ik ook een drukkend gevoel sinds kort aan de zijkant van mijn tong en overmatig speeksel.

Na wat Googlen zag ik dat klieren mogelijk (chronisch) ontstoken zijn. Herkent iemand zich in deze klachten en klinkt het klieren (oorspeekselklier wellicht) iemand plausibel?
    Bij de huisarts zijn ze me na alle verwijzingen inmiddels wel zat.

Alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ontstoken klieren zou de huisarts moeten kunnen vaststellen. Misschien is er een zenuw beschadigd..

Reageren
Reageer op: Ontstoken/drukkend gevoel oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.