Zoeken Vraag het forum

Voorhoofdsholteontsteking?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jeanette

Ik heb nu al meer dan 10 weken pijn in mijn voorhoofd, boven het rechteroog. De pijn komt op in de loop van de dag en neemt begin avond weer af. De ene dag is het erger dan de andere. De pijn trekt vaak ook wat door naar achterhoofd. Ik ben niet verkouden, wel slijm achter in de keel.
    Antibioticum leek even te helpen, maar de hoofdpijn kwam weer terug. Ik gebruik wel neusspray van de huisarts. Het doet geen pijn bij bukken, wel als ik op voorhoofd klop. Ik ben doorverwezen naar kno, maar de wachttijd is bijna 6 weken. Ik vraag me af of dit wel sinusitus is of toch iets anders?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar kan niemand zo zonder enig onderzoek antwoord op geven. Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Je kunt wel regelmatig even bellen met de poli KNO om te kijken of er wellicht toch eerder een afspraak beschikbaar is

Reageren
    Jeanette

Dat doe ik al, maar het schijnt heel druk te zijn. Ik spoel ook met zout water en zo’n kannetje. Vraag me echter af of dat wel echt goed is als holte flink verstopt is.

Reageren
    John (moderator)

Stomen zou wellicht beter werken dan spoelen

Reageren
Reageer op: Voorhoofdsholteontsteking?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.