- Thomas17 juli 2023 om 11:25
Ik heb sinds ongeveer 6 maanden last van mijn huig. Hij raakt mijn tong en dat voelt vervelend. Ga veel slikken en proberen te hoesten om dat het lijkt dat er slijm in mijn keel zit ook is mijn stem hierdoor een beetje hees. Is hier wat aan te doen en kan het kwaad?
Bijlagen:
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 juli 2023 om 14:39Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenThomas17 juli 2023 om 21:29Dan ben ik al. Maar die vond het er normaal uitzien. Het doet geen pijn en was niet ontstoken. Hij is alleen groter geworden
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2023 om 21:48Vraag dan en verwijzing voor de kno arts
ReagerenAnoniem14 februari 2024 om 11:43Ik heb ook zoiets dat mijn huig mijn tong aanraakt en dat ik dan veel slik. Het is best irritant. Ik heb al veel gedronken en dingen geprobeerd maar het hielp niet. Ik denk dat het gewoon terug op zijn plaats gezet moet worden. Ik ben er zo mee opgestaan nadat ik een avond en een nacht niet heb gedronken. Kan dat daardoor zijn of zou ik het laten checken?
ReagerenHoi3 november 2024 om 20:25Ik heb dit ook heeft iemand een update?
ReagerenMargje5 november 2024 om 13:24Kan je tong vanzelf na achteren geplaatst worden?
ReagerenMamsevlams5 november 2024 om 13:54Mijn zoon krijgt dat ook als hij verkouden wordt of keelpijn krijgt. Bij hem gaat het vanzelf weer weg.
Reageren