- Vraagje8 augustus 2022 om 19:57
Vanochtend spuugde ik een klodder snot met bloed uit. Is dat omdat het wondje nog steeds aan het bloeden is?
Of zat dat bloed er al en kwam het er gewoon vanochtend pas uit?
John (moderator)
8 augustus 2022 om 20:02Die vraag heb je om 10.49 uur ook al gesteld en ook antwoord gehad
ReagerenAnoniem9 augustus 2022 om 18:17Volgends mij zit er een korstje! Nu alleen volhouden om niet te krabben. Ook in mijn andere neusgat zitten korstjes. Maar dat komt denk ik door het krabben?
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2022 om 18:28Ik weet het wel zeker. Blijf met je vingers uit je neus!
ReagerenVraagje9 augustus 2022 om 18:33Ja moet ik ook doen. Heb er al een stuk minder vaak in ge,eten dan vorige keren. En tot nu toe helemaal niet met papiertjes of wattenstaafjes gepeuterd. Is denk ik vicieuze cirkel. Peuteren dan bloed dan korstje weer peuteren en zo door?
ReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2022 om 18:35Een stuk minder is niet genoeg. Gewoon eruit blijven.
ReagerenAnoniem9 augustus 2022 om 18:37Waar gaat dit nou over,wat denk je nou zelf???
Reageren
Dit zijn toch vragen waar je hoop ik zelf het antwoord op kunt bedenken…..
En neuspeuteren is een smerige,onhygiënische gewoonte, wat je überhaupt niet zou moeten doen!Vraagje9 augustus 2022 om 18:42@anoniem waarom lees je dit dan? Blijkbaar las je de naam van dit topic en vond je het interessant genoeg om er op te klikken en het te lezen…
ReagerenAnoniem9 augustus 2022 om 18:45De titel van het topic was aanzienlijk interessanter dan de inhoud…..
ReagerenVraagje9 augustus 2022 om 18:47Tja rusico van de tpics aanklikken lijkt me….
ReagerenVraagje9 augustus 2022 om 18:47Risico’s
ReagerenAnoniem21 september 2022 om 07:48Vanochtend werd ik wakker met bloed in mijn neus. Dit was wel vloeibaar. Na het zachtjes snuiten kwam er geen nieuw bloed uit.
Wel kwam er 3x een wat grote klodder bloed uit mijn keel na het ophalen van mijn neus. Dit was meer dat wat er in mijn neus zat.
Ik heb de hele tijd in bed gelegen slapen tot ik wakker werd in de ochtend.
1. Hoe kan het dat er bloed uit mijn keel kwam ipv uit mijn neus?
2. Is dat ernstig?
3. Moet ik me zorgen maken?
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2022 om 17:51dat is dan van je neus naar de keel gegaan. Dat kan wel eens voor komen. Maar ipv hier nou telkens weer vragen te tellen over die bloedneus zou je toch beter een keer naar de huisarts kunnen gaan om naar de neus te laten kijken
ReagerenAnoniem21 september 2022 om 17:59Maar je denkt dus niet dat het iets als leukemie zal zijn?
ReagerenJohn (moderator)
21 september 2022 om 18:00Nee dus
Reageren