Zoeken Vraag het forum

slijm ophoesten en lichte koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Morp

Hans, misschien heb jij de laatste griepvirus te pakken. Die duurt namelijk lang en gaat op en neer met de symptomen. Die heb ik namelijk wel gehad. 4 weken later en heb nog steeds iets nu en ik weet niet wat dit is, maar last van strottenhoofd/hals.

Hans

Het is een virale pneumonie zei me dokter luchtwegen aan getast ik heb het ook al 7 weken nu ,maar ik merk iets verbetering nu . Bij mijn was het dikker ook slijm uit me neus was bruinsig hier werkt geen antibiotica tegen omdat het een virale virus is .veel drinken water en thee om het dunner te maken

Reageren
    Hans

Ik heb alleen maar last van hoesten en een droge neus merk ik ,en van veel hoesten doet het tussen me schouderbladen zeer heb onderzoek gehad van klieren, bloed en de rest niks aan de hand deze kan lang duren zei mijn dokter krij g morgen iets voor me luchtwegen wat meer open te zetten en ontsteking een puffer

Reageren
Reageer op: slijm ophoesten en lichte koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.