Zoeken Vraag het forum

slijm ophoesten en lichte koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lenney

Beste

Ik heb nu al een paar dagen last van groen slijm maar ik weet niet goed of het snot is dat naar men keel gaat of wat het eigenlijk is? heb soms lichte verhoging maar niets immens? Dokter zei begin van de week dat het niets is maar ze had de slijmen niet gezien? Iemand die hier ervaring mee heeft

17 reacties
    Reageren
    Lenney

Ik hoest ze op en heb er moeite mee deze op te hoesten

Reageren
    Lenney

Iemand een idee?

Reageren
    John (moderator)

Het zal een infectie zijn van de luchtwegen.

Reageren
    Lenney

Dokter wouw geen antibiotica geven, is dat nodig jij een infectie van de luchtwegen

Reageren
    John (moderator)

Nee dat is niet altijd nodig. Alleen bij een bacteriële infectie en niet bij een virale infectie

Reageren
    Lenney

Hoelang kan zo iets duren? Heb het een week en geen verbetering in?

Reageren
    John (moderator)

ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen

Reageren
    Dylan

Heb er zelf ook last van komt en gaat soms houd het 3 wekken aan en soms is het gewoon een dagje zou ook niet weten wat het is dokter geeft geen goed antwoord en altijd als ik bel zecht ze ja dat hoord bij een verkoud hijd echter heb ik nergens last van alleen van dit en komt uit de longen is nooit naar gekken

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je een keer een afspraak maken bij de huisarts en er zelf langs gaan

Reageren
    Jullietms

ik heb dit nu al zo’n twee jaar eerst was het dik en groen en vervolgens heel grijsachtig .. en zit meestal in de keel. Helaas moest ik een andere dokter raadplegen omdat we oor en kaakverbinding ook betast werd .
    Inmiddels twee soorten antibiotica gehad en niks helpt , het komt gewoon terug. Het zou volgens de arts een oorzaak zijn van corona

Reageren
    Pedro

hoe is de update van die probleem? wat was het probleem nu en is het opgelost?

Reageren
    Rein 14 10 2023

Ik heb het ook kan iemand mij vertelen wat ik er kan tegen doen

Reageren
    Nina

Ik heb dat ook nu sputum ingeleverd en heb moraxcella bactherie in de longen geen koorts nu antibiotica

Reageren
    Hans

Ik heb dit nu al zeker 6 weken eerst koorts gehad die is nu weg maar ik heb wel dit soort slijm waar ik moeilijk vanaf kom morgen weer terug naar de dokter ,weet iemand wat dit kan zijn zie bijlage foto

Reageren
Reageer op: slijm ophoesten en lichte koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.