Zoeken Vraag het forum

Droge keel en in plek achter neus?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anonien

Goedemiddag, ik heb al een tijdje last van dat ik een droge keel heb wanneer ik wakker word na het slapen, het is dus in mijn keel en op een plek achter me neus. Het lijkt ook alsof er slijm zit dat droog is geworden. Ik kan dan dus moeilijk slikken, en als ik slik voel ik ook wel alsof er opgedroogde slijm vast zit in mijn keel

Ik drink genoeg water maar het gebeurd alsnog, ook wanneer ik wakker ben gebeurd dit na een tijdje, als ik dan weer water drink word het wat minder.

Wat zou dit kunnen zijn?

2 reacties
    Reageren
    Anonien

Met de plek achter me neus bedoel ik eigenlijk een beetje de plek achter mijn huig

Reageren
    John (moderator)

Met open mond slapen waardoor de keel uitdroogt

Reageren
Reageer op: Droge keel en in plek achter neus?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.