Constant sigarettenrookgeur in neus

Goedemiddag,

Ik sinds afgelopen zaterdag last van een aanhoudende en verergerende stank van sigarettenrook in mijn neus. Ik rook niet en heb nooit gerookt. Wel is mijn vader weer begonnen met roken. Echter ervaar ik deze stank ook op mijn werk. Het lijkt steeds heftiger te worden en ik begin er misselijk door te worden.

Ik heb begin november corona gehad en had hier weinig last van; had tijdelijk verminderde reuk en was wekenlang vermoeid. Die 6-8 weken zijn inmiddels voorbij, dus in theorie kan het wederom corona zijn - al heb ik eigenlijk geen klachten en voelt het ook niet zo.

Heeft iemand een idee hoe en waardoor dit kan, en welke oplossingen hiervoor bestaan? Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
    DR

Reactie

Het kan ook een gevolg van Corona zijn... en daar is helaas niets aan te doen. Het zal vanzelf moeten herstellen

Reactie

Dank voor de reactie John. Dan ga ik er maar vanuit dat het over gaat. Een enigszins geruststellende gedachte!

Reactie
Reageer op: Constant sigarettenrookgeur in neus
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief