Zoeken Vraag het forum

Soms een brokgevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nick

Hoi,

Ik sinds een paar weken soms een brokgevoel in de keel. als ik s ochtend wakker word eigenlijk nooit dan heb ik alleen een droge keel maar naarmate de dag vordert word het vaak ietsje erger.

Soms ook een dag er tussen zitten dat ik helemaal niks merk voor de rest geen keelpijn fozo

14 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je stress of spanningen?

Reageren
    Nick

Hoi,

Niet dat ik weet 🙂

Reageren
    John (moderator)
    Nick

Hoi john

Als ik bij de laatste ben waar het email adres over gaat komt de  website niet verder maar op het meeste was het nooit of zelden..

Soms was bij brok in keel/vaak geeuwen/concentratie

Reageren
    John (moderator)

Ik zal even naar de test laten kijken
    Toch lijkt het er dan op dat je hyperventileert

Reageren
    John (moderator)

Heb je er vooral last bij bepaalde bezigheden?

Reageren
    Nick

Hoi John

Bedankt, maar is hyperventileren niet snel en kort ademen ik heb het gevoel dat ik relatief rustig adem misschien eerder te langzaam dan te snel..

Zou ik dan daarmee bv naar een fysio moeten gaan? Ik lees ook veel over logopedie met dit gevoel

Reageren
    Nick

Hoi John

Niet specifiek ik lig nu wat op de bank en voel het nu meer als de rest van de dag.. S ochtends is het dan weer weg gaandeweg word het meestal meer ik doe veel kantoorwerk vanuit thuis weinig speciaal eigenlijk

Reageren
    John (moderator)

Hyperventileren is vooral verkeerd ademen. Dat hoeft niet perse te snel of te kort te zijn. Je kunt daarmee naar een fysiotherapeut gaan. Die kan een provocatietest doen. Je hebt verder geen maagklachten?

Reageren
    John (moderator)

Toch denk ik dat je op de een of andere manier hyperventileert. Op naar de fysio dan toch maar eens

Reageren
    Nick

Niet echt, soms een keertje  wat maagzuur maar dat is sporadisch

Reageren
    John (moderator)

Dat zou wel een oorzaak kunnen zijn.
    Twee opties dus. De huisarts en de fysio

Reageren
    Nick

Bedankt gaan we dat doen!

Maar is het trouwens niet gek dat het  s ochtends weg is? Dacht dat maagzuur vooral snachts een issue was

Reageren
    John (moderator)

Nee dat is niet zo gek. Maagzuur kan de hele dag een probleem zijn

Reageren
Reageer op: Soms een brokgevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.