Medicijn (tablet) vast in keel

  • #1

    Ik heb gisteravond een tablet amizotrycine van 500 mg ter behandeling van mycoplasma genitalium geslikt. Direct na het slikken voelde het alsof de tablet vast zat. Ik heb toen veel water en thee gedronken en een banaan en stukken brood gegeten om te proberen het los te krijgen. Ik heb verder geen piepend geluid of pijn met in- en uitademen dus het lijkt erop alsof er nu niks meer vast zit. Het gevoel alsof er iets vast zit heb ik echter nog wel. Is het mogelijk dat de tablet nog steeds vast zit en zo nee, heeft het invloed op de effectiviteit van het medicijn?

    Reactie
    #2

    Die tablet bkijft niet zitten maar kan wel een liche irritatie veroorzaken. Dat is wat je voelt.

    Reactie
Reageer op: Medicijn (tablet) vast in keel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief