Zoeken Vraag het forum

Medicatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb van de dokter deanxit ( anti depressieva)voorgeschreven gekregen die neem ik nu al 2 dagen .. heb die deze morgend genomen maar ik heb nu last van maagpijn we zijn wel al middernacht.. mijn vraag is of ik gaviscon mag nemen omdat ik last heb van het zuur ?!

7 reacties
    Reageren
    Suus

Als je een acute vraag hebt over medicatie, kun je beter even de huisartsenpost bellen.
    Dan kan een arts ter plekke je vraag beantwoorden en ook bepalen of je buikpijn een gevolg/bijwerking van de medicatie kan zijn.
    En bijvoorbeeld een maagbeschermer voorschrijven, als jou klacht een vaker voorkomende bijwerking is.

Reageren
    John (moderator)

Het is onwaarschijnlijk dat het vcan de medicatie is. Die heb je langer dan 12 voor het ontstaan van de klachten ingenomen. Die klachten hadden dan veel eerder moeten komen

Reageren
    Anoniem

Juist John ik ben gewoon een maaglijder dus het komt niet van de medicatie .. ik wou gewoon weten of ik gaviscon mag nemen als ik anti depressiva neem . Heb nog een vraagje ik neem die medicatie een dag of 4-5 maar er stond op de bijsluiter dat je Parkinson kan krijgen .. is dat dan na jaaaren gebruik van het medicijn ?

Reageren
    John (moderator)

Ik zie er geen probleem in om dat te gebruiken. Maar niet binnen 3 uur nadat je de medicatie hebt genomen. In de bijsluiter hebben ze het over parkinsonisme. En dat is dan niet de ziekte van parkinson maar wel verschijnselen die ook bij parkinson voor komen

Reageren
    Anoniem

Ok bedankt John en ik heb serotomix aangekocht das een voedingssupplement voor stress spanningen angst enz maar heb er nog geen genomen omdat ik niet goed weet of je dit mag nemen tijdens de anti depressiva ?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik zo geen antwoord op geven. Je zult naar de bestgandelen moeten kijken en in de bijsluiter kijken of er iets van genoemd wordt

Reageren
    Anoniem

Ok bedankt John zal ik eens navragen

Reageren
Reageer op: Medicatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.