Zoeken Vraag het forum

Rode plek neus

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mick

Ik had eergister een klein pukkeltje op mijn neus die heb ik toen heel voorzichtig open gemaakt mijn neus was al rood maar nu zit er echt een rode plek op mijn neus.

ik lijkt net een clown.. wat kan ik doen? Heb bet al geprobeerd te koelen en alles.

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Met rust laten .. en laten herstellen

Reageren
    Mick

Is dit gevaarlijk? Want na vier dagen is het nog steeds niet verminderd.

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen ontsteken. Dan moet je even naar de huisarts

Reageren
    Mick

Er zit wel een soort van korstje op maar nog wel steeds rood. Ik voel ook mijn hartslag in het puntje van mijn neus kloppen. Heb ook hoofdpijn enzo.

Reageren
    Mick

En hartkloppingen geen idee of dat van dit kan komen.

Reageren
    John (moderator)

Dan is het blijkbaar al ontstoken. Ga dus naar de huisarts

Reageren
    Mick

Ik zal morgen even langs gaan hopelijk kan er iemand even naar kijken dan. Is het gevaarlijk? Want voel mij niet echt helemaal lekker op dit moment weet niet of het daarvan komt. En nu naar de huisarts lukt niet echt meer zo laat.

Reageren
    John (moderator)

Gevaarlijk is dat niet. En dat je je nu net lekker voelt zal daar toch niet van zijn

Reageren
    Mick

Korstje is er nu af kwam veel vocht uit maar eromheen op mijn neus is nog wel korstig. Heb nu Anti biotica gekregen van de huisarts wanneer zou dit moeten gaan werken? Vandaag is dag twee maar het is nog steeds rood etc

Reageren
    John (moderator)

Het kan wel een paar dagen duren

Reageren
    Mick

Ik heb wel meteen weer mega jeuk aan mijn eikel en schilfers. En ook het gevoel alsof ik dronken ben de hele tijd kan dit door de anti biotica komen?

Reageren
    John (moderator)

dat zal niet door de antibiotica zijn

Reageren
    Tine

Ondertussen opgelost?

Reageren
Reageer op: Rode plek neus
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.