- Keelie3 februari 2020 om 01:03
Ik heb al 2,5 dagen keelpijn (begin verkoudheid) en achterin mijn keel zitten aan beide kanten een rode flap. Het zijn niet mijn aandelen, maar het zit verder naar achter. Wat zijn dit? Ik heb niet zoveel verstand van de keel. Is dit normaal? Zitten die flappen er normaal ook? De pijn wordt langzaam minder, dus geen keel ontsteking denk ik. Ook geen koorts klachten.
Bijlagen:
4 reactiesReagerenKeelie3 februari 2020 om 01:04Niet mijn amandelen*
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2020 om 16:30Het is de achterste gehemelteboog die ontstoken is. dat past wel bij een keelontsteking
ReagerenRs26 september 2022 om 20:48Goededag , heb al 3 weken een droog en raar gevoel in keel , nu is me opgevallen bij een kant van de amandel rare trosjes erom
Heen en bij de ander bijna niet , heb wel veel keelontstekingen gehad afgelopen jaar maar nu maak ik me zorgen omdat ik op internet veel lees over amandel kankwr enzo lijkt dit erop of zien sommige amandelen er alrijd zo uit aan één kant met een trosje achtig iets ?Mvg rs
ReagerenJohn (moderator)
26 september 2022 om 21:18Dat zijn toch je amandelen hoor. Maar die zijn wel wat opgezet.
Reageren