Zoeken Vraag het forum

Bobbel achter oor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ooor

Hey ik heb sinds gisteren ontdekt dat ik een bultje heb achter mijn oor. Als je men oor helemaal omver houdt zit het precies in de plooi. Het doet geen pijn alleen als ik er wat op duw. Ik heb echt geen idee wat het kan zijn. Ik hoop niets ernstig!

12 reacties
    Reageren
    Oooor
    John (moderator)

Het kan vetweefsel zijn of wellicht een cyste. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Senna

Ik heb een buLLTJE ACHTER ME OOR EN DIE DOEN BEST VEEL PIJN WAT MOET IK

FOEN??

Reageren
    John (moderator)

Je zou ermee naar de dokter kunnen gaan en ernaar laten kijken

Reageren
    Knobbel oor

Bent u er inmiddels achter? Ik ben heel benieuwd, erg herkenbaar hier namelijk.

Reageren
    Gitte

Zou het ook graag willen weten. Heb er ook last van. Het komt en gaat maar nu blijft het bobbeltje. Doet zeer als ik eraan zit

Reageren
    Thom

Same, doet best veel pijn ivm mijn bril die er een beetje op drukt. Naar de huisarts dan maar.

Reageren
    Anoniem

Weet je al wat het is?

Reageren
    Caroline

Ik heb dit ook al een tijdje. HD er nooit pijn aan tot gistere doet het echt pijn heel mijn oor. Wat was het bij jou ?

Reageren
    Aleyna

Hey weet je al wat het is? ik heb hier ook trouwens last van heb het al 2/3 maanden lang achter me oor het doet trouwens ook geen pijn maarja vind het wel vreemd

Reageren
    Arne

Ik heb hetzelfde probleem, doet indd best veel pijn als ik erop druk. Ik ga morgen eens naar de dokter proberen gaan, hopelijk niets ernstig.

Reageren
    ano

En heeft u antwoord daarop?

Reageren
Reageer op: Bobbel achter oor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.