- Anoniem5 februari 2019 om 18:38
Hallo, ik heb nu al een tijdje last van terugkerende keelpijn. Het begon 2.5 week geleden en het begon rechts. Na ongeveer 5 dagen begon het weg te zakken en toen kwam het weer terug aan de linkerkant van mijn keel. Het zakte weer weg na een tijdje en toen kwam het rechts weer terug. Nu begon het vanmiddag weer iets beter te worden maar nu wordt het weer erger aan de linkerkant in mijn keel.. begin het aardig zat te worden nu..
Ik heb toevallig vorige week nog een antibioticakuur gehad voor een blaasontsteking dus ik dacht yes twee vliegen in een klap maar helaas heeft het met mijn keel vrij weinig gedaan… tijdens de kuur ging het even een beetje beter met mijn keel maar daarna begon het weer opnieuw dus.
Ik ben 24, ik rook (Ik probeer zo min mogelijk te roken nu natuurlijk) en ik moet op mijn werk ook heel veel hard praten en soms roepen.
Mijn keel is achter ook wel duidelijk voelend opgezet.
Foto van mijn keel heb ik toegevoegd.
Mijn amandelen zijn pittig opgezet ook maar dat zijn ze jarenlang sowieso altijd al een beetje en daardoor weet ik het nooit zo duidelijk. Het doet bij mijn amandelen ook niet echt pijn.. Het zit nu links en meer naar beneden.
8 reactiesReagerenAnoniem5 februari 2019 om 18:45Ik voel voornamelijk pijn in mijn tong achter lijkt wel.
Ik voel het een beetje dof prikken achter als ik bepaalde letters uitspreek waar ik mijn tong meer voor gebruik en ook duidelijk wanneer ik mijn tong tegen mijn voortanden aan druk.
Misschien ook wel handig om te weten
ReagerenAnoniem5 februari 2019 om 19:34Ik heb net mijn tanden gepoetst en ik zag its wits in mijn amandel zitten dus ik drukte erop en het kwam eruit! Het was een wit hard klontje die plat te drukken was en hij stonk echt enorm! Wat was dat???
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2019 om 20:06Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de KNO arts. Misschien moeten je amandelen worden geknipt..
ReagerenAnoniem5 februari 2019 om 20:09Het zou geen kanker zijn?
Daar ben ik voornamelijk bang voor en weten of dat het kan zijn kan in ieder geval voor een betere rust zorgen in mijn hoofd..
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2019 om 20:15Een amandelsteentje
ReagerenAnoniem5 februari 2019 om 20:17Maar het heeft niks met kanker te maken? Uitgesloten? Noppes nada?
Ik ben ooit behandeld voor hypochondrie en het gaat er ook echt enorm goed mee! Maar dit gaat gewoon al zo lang en pijnlijk door waardoor je toch weer rare dingen gaat lezen en ik ben er dit keer toch een beetje moeilijk over sorry
ReagerenJohn (moderator)
5 februari 2019 om 20:19Dat heeft met kanker nik te maken
ReagerenAnoniem5 februari 2019 om 20:23Een hele grote opluchting! Loop al zo lang met die gedachten rond namelijk. Heel erg bedankt?
Reageren