Zoeken Vraag het forum

Sterk ruiken, walgen van geur, misselijk en kokhalzen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marc

beste allemaal,

gelukkig zijn er mensen die ook ongeveer hetzelfde hebben. Ook ik krijg er geen antwoord op van huisarts. Hebben ze nog niet meegemaakt. Erg vind ik dat.

Bij mij is de ellende begonnen sinds begin van het jaar. Toen kwam eruit dat ik wat overspannen was, daarna volgde een heftige griep, daarna 2 dagen paniekaanvallen. Ook is er in die tijd een dag geweest dat ik dacht ik had die dag veel te veel gegeten.

en toen zijn ook alle klachten begonnen. Die wisselden zich af in diverse uitingen.

Deze varieerden van heftige darmkrampen, buikpijn,maagpijn misselijkheid, opeens last van het perineum een week, dan weer maagpijn, misselijkheid enz enz enz. Het houd maar niet op.

de laatste weken heb ik nu dus ook last dat als ik ergens kom dat ik alles zo sterk ruik. Meestal gaat het dan over het eten.

als de vrouw kookt vind ik het stinken. Sta ik bij de slager voor boterhamvlres te halen stinkt het. Loop ik een tankstation binnen ruik ik de vieze geur van de vettige snacks. Ga ik naar de friture walg ik van de vettige geur. Heb daardoor ook altijd vaak een misselijk gevoel alsof het elk moment eruit kan komen.

Van de klachten in het begin ben ik een beetje vanaf. Het zijn echt diverse stadiums geweest. Ik heb vanaf het begin tot nu een hele doos vol met medicijnen liggen, die ik nu niet meer gebruik.

Behalve dat ik me nu oxazepam pak of dormicum.

Dit helpt voor mij om de misselijkheid weg te krijgen, maar het sterke ruiken blijft toch nog.

ook ben ik afgevallen van 87 naar 80 kg reeds.

ik kan hier nog veel meer blijven schrijven maar ik stop maar eens.

als iemand een idee heeft waardoor dit sterk ruiken komt hoor ik het graag. Op internet lees je sommige stukken dat dit optreed als je kanker hebt. Maar daar zullen we maar niet aan denken.

Veel sterkte voor iedereen, die het heeft en geen antwoorden krijgt. Het is gewoon hartstikke vervelend.

4 reacties
    Reageren
    J

Hi Marc,
    Ik herken mijzelf in jouw klachten. Ben je er ondertussen al achter wat het was en wat kan helpen?
    Groetjes
    J

Reageren
    Noname

“Als de vrouw kookt”… komt deze tekst echt uit deze eeuw… dan is geur niet het enige probleem.

Reageren
    Summy

Omdat er heel veel chemische middelen verwerkt zijn

Reageren
    Summy

ik heb al een week erg als van misselijkheid,koude rillingen ,en alles ruikt zo overheersend niet lekker gewoon,wat ik normaal erg lekker vind,scheerschuim ext,ik gebruik maagzuurremmers,help een beetje maar niet voor tegen misselijkheid en maagklachten ,ben op gewoon

Reageren
Reageer op: Sterk ruiken, walgen van geur, misselijk en kokhalzen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.