Zoeken Vraag het forum

Slijm in de keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robin

Ik heb al erg last van slijm in mijn keel en spuug het vaak uit.
    Nadat ik het heb uitgespuugd hoopt het zich weer op in mijn keel en ik heb het gevoel alsof het vanuit mijn wangen aangemaakt word (???)

ik kwam er al helemaal achter toen ik in de tandartsstoel lag. Dan lig je helemaal achterover. (ik had een wortelkanaalbehandeling dus ik lag er een uur)
    het leek alsof ik stikte in het slijm.. op een gegeven moment kwam er een hele brok in mijn mond en stikte ik bijna. De tandarts zoog het gelukkig weg met dat slangetje. Dit gebeurde een keer of 2 in een uur dat er een hele brok met slijm tevoorschijn kwam. Op het laatst zei ik tegen de tandarts: ik maak wel heel veel slijm aan he? Waarop hij zei: dit heb ik wel gemerkt ja.

En het slijm blijft maar aangemaakt worden.
    Is hier wat aan te doen?

2 reacties
    Reageren
    Dirk

ik heb gelezen dat hier niks aan te doen is.

Reageren
    An no 49 An

Robin dat is lastig ik had ook twee wknb, zonder pijn gelukkig. Heb je al eens gedacht aan allergieen??? Afleiding kan ook helpen .Groeten An

Reageren
Reageer op: Slijm in de keel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.