Zoeken Vraag het forum

Pijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kim

Ik ben nu bijna 1 jaar aan het sukkelen . Het begon bij een bezoekje aan de tandarts . Er moest een gaatje gevuld worden . Zo gezegd zo gedaan . Maar al snel voelde ik mij niet lekker. Dus terug naar de tandarts . Ik moest het nog even aan kijken . Maaar wist dat er iets niet klopte . Fotos gemaakt . Bloed geprikt niks te zien . Weer een paar dagen gewacht maar verging van de pijn . Jawel hoor toch een ontsteking en er volgde een wortelkanaal behandeling . De pijn was weg . Maar iets klopte er niet . Bleef pijn aan mijn nek houden en algemeen niet lekker . Soms koorts dan weer wel dan weer niet . Dat ging een aantal weken zo door . Paar keer maar de dokter die dacht eerst aan een lang durig virus . Maar konden uiteindelijk niks vinden . En ja hoor weer pijn aan mijn tand . Inmidels een half jaar verder . Maar nu de tand erlangs weer werd het een wortelkanaal begandeling . Pijn was weer weg maar de pijn in de nek die bleef . Hoofdpijn aanvallen volgde. Medichijnen voor gekregen . Maar ging me steeds slechter voelen . Tot op een dag ik met de ambulance werd weg gebracht . Waarschijnlijk een spasme aanval in de nek gehad waarbij links uitviel spraak moelijk ging hoofd ging schudden . Maar ook hier geen duideijkheid wat er precies aan de hand was. Ik ging me steeds slechter voelen de pijn in de nek was niet meer uit te houden zo erg dat ik dacht dat ik dood zou gaan . Aan de morfine gezet . Naar een aantal weken ging het iets beter . Maar goed voelde ik mij niet . Toen begon mijn oor vervelend te doen . Weer naar de dokter niks te zien . Weer medichijnen maar tot nu toe geen succes inmidels weer wat weken verder . De nek pijn is wat gezakt maar de pijn van het oor zit nu ook achter het oor en begint nu ook links in de nek . Dit was mijn verhaal in het kort . Maar heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn . Want ik zou graag toch weer een beetje fit willen zijn . Zelf heb ik het gevoel dat er iets niet klopt . Zijn het mijn tanden . Wordt het veroorzaakt door wat anders .

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Vraag een verwijzing naar de KNO-arts voor verder onderzoek

Reageren
    Catootje

Nu weer zichtbare tekst dus ik ga verder.

Verdoving van de tandarts kan op zich allerlei klachten geven. Ligt ook aan het soort verdoving. Ook zorgt een verdoving voor een verlaging van de vitamine B12-status. http://www.me-cvsvereniging.nl/sites/default/files/ME%20CVS%20Tandartsverdovingen%20Medivera%20aug%202012_1.pdf

Het is me niet duidelijk of de tweede wortelkanaalbehandeling was vanwege aantoonbare dingen of vanwege vage klachten. Bij pijnklachten en gevoeligheid voor ontstekingen kunnen ook factoren spelen als tekorten aan bepaalde voedingsstoffen, zoals MSM en overbelasting door gifstoffen in je lichaam.

Reageren
    John (moderator)

@ Catootje

gebruik je de telefoon om de berichten te plaatsen?

Reageren
    Catootje

Pc maar de laatste dage is de tkes, zola zu dus weer niet zichbaar tijdens typen.

Reageren
    John (moderator)

Op de telefoon heb ik het net zelf wel kunnen vaststellen. Ik heb de klacht doorgegeven aan de IT beheerder..

Reageren
Reageer op: Pijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.