- Sanne9 december 2017 om 12:37
Hoi,
Ik heb al enkele maanden last van pijn in mijn wang en kaak. Het zijn aanvallen van 1-4 uur en het gebeurd zoon twee keer per dag. De pijn js erg storend en voelt aan als een soort ontsteking. Ook heb ik aan beide kanten van mijn wangslijmvlies een soort zakjes zitten, de dokter zegt dat dit het uiteinden van de speekselklier is. Ook heb ik een voelbare lijn daar mijn binnen kant van de wang lopen, en VOELT mijn wang dikker aan. Ik heb een antibiotica geslikt voor evt bijholte ontsteking, hielp niet. Er is een kaakfoto gemaakt bij de tandarts, alles was oke. Het rare is dat het nu al zoon 3 maanden speelt en ik nu toch best wel geirriteerd begin te worden als de pijn wéér terug is. Mijn verstandskiezen zijn getrokken dus dat is het ook niet. Masseren helpt wel soms maar is van tijdelijke en korte duur. Is er iemand die enig idee heeft wat dit is en hoe ik hier vanaf kom!?
Alles is welkom.
Groetjes,
Sanne1 reactieReagerenJohn (moderator)
9 december 2017 om 12:42Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO-arts
Reageren