Ik heb een aantal dagen geleden last gekregen aan de binnenkant van mijn mond. Ik dacht dat deze pijn ontstaan was doordat ik mijn tandvlees wat verbrand had aan een hele warme aardappel. Nu een aantal dagen verder is de pijn toch wel een stukje erger geworden.. Ik kan moeilijk aan de linkerkant van mijn mond eten, want dit geeft een vervelend gevoel. Ook zit de pijn in mijn wang, zelfs bij het aanraken van de wijn voel ik al lichte pijn. Ik zie niks geks aan de binnenkant van mijn mond, dus de oorzaak zelf vinden kan ik niet. Ik vraag mij af wanneer is het toch verstandig om naar de tandarts of huisarts te gaan? De pijn is niet ondragelijk ofzo maar ik voel het wel constant. Ik dacht zelf dat het wellicht met een verstandskies te maken heeft die wilt doorkomen, maar mij is destijds (10 jaar geleden) verteld dat ik geen verstandskiezen zal krijgen. Wat kan ik nu het beste doen? En kun je zulke pijn krijgen van wellicht toch verbrand tandvlees, want mijn tandvlees is wel wat gevoelig op die plek.