- anoniem18 november 2017 om 22:53
Hallo
Ik had een tijdje geleden erg last van mijn keel. Vooral veel pijn bij het slikken, het gevoel alsof mijn keel een beetje dichtzat ook. Heel opgezette klieren En een lichte hoest.
Aangezien dit al een week duurde ben ik ermee naar de dokter gegaan hij zei dat ik nog even moest afwachten en als het dan na 3 dagen nog niet beter was kreeg ik antibiotica.
Na een paar dagen was het niet beter dus ben ik de antibiotica beginnen nemen. Na 3 dagen heb ik daar echter buikgriep bovenop gekregen. Waardoor mijn laatste pilletjes er niet in zijn gebleven. Maar de keelpijn was toen wel weg.
Vorige week had ik er weer last van, na een paar dagen was het weer iets beter. En nu heb ik het weer en word het weer erger. (keelpijn bij slikken, hoest en opgezette klieren) Komt dit omdat ik mijn antibiotica niet goed heb genomen? Wat moet ik nu doen? terug naar de dokter? Is dit wel normaal?
Ik heb echt heel vaak last van mijn keel en ik maak mij zorgen. Ik ben echt bang dat mijn dokter iets over het hoofd ziet :O
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 november 2017 om 23:02Ga terug naar de huisarts. je hebt de kuur niet goed afgemaakt, omdat je de buikgriep had.
Reageren