- Ashley15 november 2017 om 15:44
Ik ben Ashley , en heb 5 weken geleden een neus operatie gehad daar hebben ze poliepen verwijdert mijn tussen schotje recht gezet en neus vliezen weggebrand , nou kreeg ik na 1,5 koorts en druk op voorhoofd en een vieze geur in mjjn neus. En erg beroerd. Ik ben teruggeweest naar kno arts en kreeg antibiotca kuur. Die heeft niet geholpen en kreeg allergische aanval en een virus er boven op dat Is zo goed als weg. Heb wel nieuwe kuur gekregen maar ook dat werkt niet voor de dichte neus en de vieze sterke geur in mijn neus. Ik word niet serieus genomen door mijn doktoren en ben echt ten einde raad kan iemand mij helpen!?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 november 2017 om 16:26Je neusslijmvlies en je inwendige neus zal toch echt nog even nodig hebben om te herstellen en te genezen.
Aks de klachten aanhouden en de medicijnen niet werken, zul je toch terug moeten gaan naar de KNO-arts. Eventueel voor een second opinion naar een andere KNO-arts
ReagerenAnoniem15 november 2017 om 16:38Ashley weer even hier! Nog even ter aanvulling slik deze nieuwe kuur nu een week en die geur is niet weg! Zal het komen door de operatie dat de zenuwen wat aan getast zijn of is het een ontsteking of iets anders en moet ik me zorgen gaan maken ik ben echt een stress kip en weet t niet meer!
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2017 om 16:46Je zult de medicijnen toch even de tijd moeten geven om te gaan werken en je neus de gelegenheid om te herstellen.
ReagerenElisa5 maart 2024 om 13:21Hoi, ik heb ook een rare geur uit de neus….
Reageren