- Anoniem15 oktober 2017 om 02:21
Daarnet zat ik voor tv een film te kijken. Ik had zin in een knabbel en heb zuurtjes gevonden. Bij het eerste zuurtje dat ik at voelde ik irritatie aan mijn gehemelte. Vond het niet normaal dus gaan kijken in de spiegel en heb vastgesteld dat mijn gehemelte op het einde rood ziet en er staan ook allemaal kleine doorzichtige blaasjes op. Ook in mijn keel zelf, het deel dat je kan zien ter hoogte van de huig, staat vol met deze kleine blaasjes. Ik schrok me rot omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Ik dacht dat je deze symptomen terugvindt bij een keelontsteking. Maar ik weet niet goed of het wel een keelontsteking is want ik heb nergens last van. Het enige wat ik mij kan indenken is dat het komt omdat ik de laatste paar stresvolle dagen achter de rug heb met weinig slaap.
Ik kan ten vroegste woensdag naar de huisarts, vandaar dat ik het hier even vraag.
Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 oktober 2017 om 11:45Misschien een irritatie door het zuurtje… Als die klachten aanhouden, zou ik toch maar eerder naar de dokter gaan. Of vandaag even naar de huisartsenpost
Reageren