Zoeken Vraag het forum

Tong met beslag en pijnlijke plekken (met foto)

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Riesje

Beste Lezer,

Ik heb al een aantal maanden last van een tong met beslag erop. Vaak kleurt het beslag mee met de voedingsmiddelen die ik eet. Ik krijg dit beslag er niet af met mijn tongschraper overigens.

Nu zit in met het volgende naast dat ik nu beslag op mijn tong heb zitten er tussen het beslag ook pijnlijke plekken. Dit komt niet door het tong schrapen wat dit doe ik al langer en heel voorzichtig.

Ik spoel mijn mond echter wel eens een glas water met daarin zuiveringszout. Misschien dat dit de oorzaak zou kunnen zijn?

Ik ben echter bang dat het eigenlijk gewoon een schimmelinfectie is?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen,

groet,

Riesje

1 reactie
    Reageren
    Ingrid

Het is een schimmelinfectie, daar zijn medicijnen voor!!!

Reageren
Reageer op: Tong met beslag en pijnlijke plekken (met foto)
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.